سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پیر طریقت ، آخرالزمان ، عاشق و معشوق ، علت بیماریها ، گیاه خواری و خام خواری ، سلامتی ، ظهور ناجی ، عشقبازی ، مریم مجدلیه ، مواد مخدر ، وقت ظهور ، انسان کامل ، امام زمان ، انتظار ناجی ، بیماریهای مسری ، خودکشی ، جوانان آخرالزمان ، تنهائی ، خودشناسی ، زن خانه دار ، زنان عارف ، خودشناسی و امامت ، تنهائی و رسوائی در آخرالزمان ، توحید و یگانگی ، جامعه امام زمانی ، جان-زندگی ، جنگ جهانی ، جنون و جنایت ، حضرت آدم ، حضرت عشق ، حضور خداوند ، حقوق زن ، حقیقت ، حلقه مفقوده داروین ، حکمت و طب ، حکومت عرفانی ، خانه داری ، خدمت به پیر ، خرابات مغان ، خوشبختی ، خیانت در دوستی ، دجال ، دخان ، درمان طبیعی ، دلیل بیماری ، دوست پسر و دوست دختر ، رابطه ، رابطه با عارف ، رابطه زن و شوهر ، رابطه زن و مرد ، رابطه زناشوئی ، رزق حلال ، رشد ، روح-انسانیت ، زایمان طبیعی ، بیکاری زن ، پایان جهان ، پرستش ، پزشکی مدرن ، پست مدرن ، انتقامجویی و خودکشی ، انسان مومن ، امام هدایت ، انتخاب همسر ، پیر عارف ، پیر کیست؟ ، پیرطریقت ، پیشگیری از اعتیاد ، تبعیض و عدالت ، تحول شخصیت ، ترس از ازدواج ، ترس از فقر ، ترس از مرگ ، تمارض ، تمکین جنسی ، تناسخ و حلول ، انگیزه ازدواج ، اولیای الهی ، بچه دار شدن ، بدبختی ، بدبینی و نفرت ، برابری زن و مرد ، برزخ ، بیماری ، بیماری زنان ، بیماری گوارشی ، بیماری مسری ، آزادیخواهی ، ابلیس ، احساس ایمنی ، احساس تنهائی ، ازدواج ، ازدواج سنتی و مدرن ، اطاعت ، اعتیاد-تجمل پرستی ، اعتیاد-چاپلوسی-تکبر ، اعتیاد-مواد مخدر ، کبر و غرور ، کتاب جدید استاد ، کتابهای صوتی ، کمال ، کمبود محبت ، کیمیا ، مولوی-شمس ، ناجی موعود ، نیهیلیزم ، هایدگر ، هضم غذا ، مسیح ، ممکن ، عقد ازدواج ، علائم پزشکی ، ظهور ناجی موعود ، ظهور کلمه ، عاشق بودن ، سلامتی و امنیت ، سن بلوغ ، شمس و مولوی ، شیخ صنعان ، شیمی درمانی ، شکست عشقی ، صوفی ، ظلم زناشوئی ، عاشق کیست ، عبادت عملی ، عرفان ، عرفان نظری ، عشق ، عشق جلالی ، عشق جوانی ، عشق حقیقی ، عشق زن و مرد ، عشق ضد عشق ، عشق عرفانی ، عشق و غیرت ، عشق و محبت و خیانت ، لیلی و مجنون ، ماهواره و اینترنت ، محبت شوهر ، محبت و خیانت ، مخلصین ، مدرنیته ، مراد و مرید ، مرگ ، مرید و مراد ، مریدی پیر طریقت ، علت خودکشی ، علت فحشاء ، علل خودکشی ، علم آخرالزمان ، غده_سرطانی ، فرار از تنهائی ، فروپاشی خانواده ، فقر اقتصادی ، فلسفه خودکشی ، قانون ، قانون عشق ، قلم-آفرینش ، قیامت ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :99
بازدید دیروز :27
کل بازدید :107208
تعداد کل یاداشته ها : 906
103/9/8
11:4 ص

مهربانی کن

مهربانی کن ای مهربان من

قهر رها کن ای میزبان من


بی تو دود غمم با تو نور سماع

هم زمینی و هم آسمان من 


مهربانی کن ای حزن بی انتها

مهربانی کن ای شمع جان من


تو حبیب منی تو طبیب منی

زهری شیرین ده ای شوکران من


مهربانی کن ای جان ستان من

مهربانی کن ای جان جان من 


مهربانی کن ای مهربان من

از کتاب غزل عشق سروده استاد علی اکبر خانجانی


  
  

حق الیقین - حکمت

456- آنکه در مقابل علوم و فنون دنیوی احساس حقارت می کند از حیوانات هم پست تر است زیرا عالیترین چنین هنری در نزد حیوانات است.

458- نخستین مقصد رشد برای انسانِ به خود آمده، رسیدن به شعور حیوانی است. زیرا انسان جاهل از حیوانات هم پائین تر است.


489- بزرگترین وظیفه انسان آنست که وظیفه انسان را بشناسد.

504- تفکر در باره عظمت خدا، حقارت ها را از میان می برد و حسد را پاک می کند.

516- آنکه میلی به شناخت خویش ندارد مجنون است.


532- در نزد خدا هیچکس برتر از دیگری نیست.

541- هیچکس در سرنوشت نهائی تو اثری ندارد.

542- هیچکس برای بدبخت شدن دیگری حساب پس نمی دهد. 

606- گناه و ثواب هر عملی در نیت آن است نه در شکل آن.

631- در هیچ جای کائنات جز زمین نه قطره ای آب است نه اثری از حیات و نه موجود با شعوری.

از کتاب حق الیقین تألیف استاد علی اکبر خانجانی

-----------------------------
دانلود کتاب جدید نزول و عروج روح در خلق جدید آخرالزمان و مقالات کرونا ، سلفی گری و حکمتهای آخرالزمانی و

همه کتابها و کتاب های صوتی در سایت : https://bihamta1400.blog.ir/  

و تلگرام :
https://t.me/khodshenasi4/2882


  
  

عرفان چشم

107- چشم ما دوربین عکاسی است و دل ما تاریکخانه ای که این عکسها را در خود ظاهر میکند و این عکسها هستند که تمام اندیشه و امیال و اراده ما را هدایت می کنند و سرنوشت ما را می آفرینند.

108- نگاه نکردن به محرمات که از اصول شریعت است در عصر ما در حال انقراض و نسیان است و عمده مفاسد و تباهی و جنون و جنایات عصر ما محصول نگاههای بی حجاب و ناامن است و نگاههای شیطانی که شبانه روز از طریق رسانه های تصویری تا اعماق ذات ما را به مالیخولیا می کشاند.

109- امروزه تلویزیون و اینترنت دو نگاه ابلیسی عصر مدرنیزم هستند که بشر مدرن را نسبت به ذات الهی خود کور کرده و دچار نسیان کامل ساخته اند.

110- انسان دیوانه مدرن اصولاً در حال کوری کامل است و دیگر نگاه کردن را تماماً از دست داده است و عمدتاً نگاه می شود و این انهدام شهادت انسان بر خلقت و هستی خویش است و لذا انسان مدرن یک بازیچه محض است که تحت الشعاع نگاه ابلیس در تلویزیون در ظلمت محض در حال سقوط است. و اینان مصداق آن آیه هستند که پس از مرگشان کور برانگیخته می شوند و با حیرت می گویند که خدایا ما که در آن دنیا چشم داشتیم پس چرا اینک کور هستیم.

از کتاب عرفان چشم و گوش و زبان ص14 تألیف استاد علی اکبر خانجانی

96- کتاب صوتی (1) عرفان چشم و گوش و زبان - 1388 (Theosophy of Ear, Eye, Tongue)

96- کتاب صوتی (2) عرفان چشم و گوش و زبان - 1388 (Theosophy of Ear, Eye, Tongue)

96- کتاب صوتی (3) عرفان چشم و گوش و زبان - 1388 (Theosophy of Ear, Eye, Tongue)

96- کتاب صوتی (4) عرفان چشم و گوش و زبان - 1388 (Theosophy of Ear, Eye, Tongue)

96- کتاب صوتی (5) عرفان چشم و گوش و زبان - 1388 (Theosophy of Ear, Eye, Tongue)

96- کتاب صوتی (6) عرفان چشم و گوش و زبان - 1388 (Theosophy of Ear, Eye, Tongue)

96- کتاب عرفان چشم و گوش و زبان - 1388 (Theosophy of Ear, Eye, Tongue)

_____________________________________________


@eshghvaerfan2

https://t.me/eshghvaerfan2/2917
----------------


  
  

حکومت عادل

61- حکومت عادل آنست که امکان را برای آحاد جامعه فراهم آورد که در آن جامعه هر کسی بتواند خودش باشد نه شبیه دیگران. و حاکمان و دولتمردان بایستی خودشان اسوه این خودیت و عزت نفس و استقلال و بی تائی باشند در شرایط حداقل امکانات موجود. یعنی خود حکومتیان باید دارای کمترین امکانات مادی باشند.

توزیع امکانات نه توزیع رفاه و ابزار و پول. و اما امکان خود بودن (عادل بودن) عبارت است از: آزادی در دین، آزاد نبودن در مفاسد و تجاوز به حقوق دیگران، امنیت مال و جان و ناموس و حیثیت مردم، امکان حداقل معیشت برای همگان، امکان تعلیم و تربیت و بهداشت رایگان برای همه، امکان برابر در دفاع از حقوق خویش، امکان انتخاب راه و روش دلخواه زندگی و امکان آزادی بیان و روابط اجتماعی.

... ولی باید دانست که توزیع مساوی امکانات همان عدالت نیست. عدالت همانا امکان بی تا بودن است نه امکان شبیه بودن. این اصل توحید عملی است.... اساس عدالت، حق انتخاب است.

ازکتاب حکمت نوری تألیف استاد علی اکبر خانجانی ص 61

_____________________

83-  کتاب صوتی (1) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (2) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (3) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (4) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (5) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (6) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (7) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (8) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (9) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (10) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (11) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (12) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (13) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (14) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (15) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (16) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (17) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (18) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (19) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (20) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (21) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (22) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب صوتی (23) حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

83-  کتاب حکمت نوری (اشراق) - 1387 (Elightening Wisdom)

_____

@eshghvaerfan2


  
  

قسمت آخر مقاله :حکمت های آخرالزمانی تازه ترین اثر استاد علی اکبر خانجانی 

28- محبت کمیاب ترین و ناشناخته ترین گوهره وجود است که جز در مردان خدا و عشاق حق یافت نمی شود و مابقی هر چه می بینی توهمات نفسانی و دام های شیطان است و لذا عاقبتی جز نفرت و عداوت ندارد.

 29- محبت تو به اشقیاء در اکثر موارد فقط بر شقاوتشان می افزاید. سخاوت و رحمت تو به بخیلان در اکثر موارد جز بر بخلشان نمی افزاید. تعلیم حکمت و معرفت به احمقان و کافران در اکثر موارد جز بر کفر و حماقتشان نمی افزاید. شفاعت و کرامت تو نسبت به تبهکاران در اکثر موارد جز بر تباهی آنها نمی افزاید. دوستی تو با دشمنانت در اکثر موارد جز بر دشمنی شان نمی افزاید. حمایت مالی تو از گدایان جز بر گدایی شان نمی افزاید. و....! و اما خدمت تو به خلایق اگر برای رضای خدا باشد فقط تو را به خدا می رساند و چه بسا دیگران را به شیطان می رساند. 
 
 
30- ایمان، روح ایمنی و احساس امنیت وجودی در قبال هر خطر و بلا و ناامنی است. انسان بی ایمان نه تنها خود فاقد این امنیت است بلکه خود مولد انواع ناامنی و هراس در جامعه است. آخرالزمان عصر حاکمیت جهانی بی ایمانی و ناامنی است و لذا عرصه امتحان نهایی بشریت در ایمان است. امتحانی که فقط یک سوال دارد: آیا خدا کافیست یا نه؟ 

31- اصرار و جبر در ارشاد و هدایت و نجات دیگران نه تنها دیگران را به راه نمی آورد که تو را هم از راه به در نموده و شبیه آنها می سازد. این جزای اکراه در دین است. زیرا دین راه انتخاب آزاد است. پس تنها راه یاری دیگران در امر دین فراهم نمودن امکان آزادی انتخاب در دین و راه و رسم زندگیست. آزادی اصل اول دین و بلکه مقدمه ای واجب بر دین است. و اینست که خداوند در قیامت گناه هیچ کس را به گردن دیگران نمی اندازد. یعنی معاد جز براساس آزادی انتخاب معنایی ندارد. پس کسی که پیرو اکراه در دین است در حقیقت منکر معاد و دشمن دین است. 

32- حیات آخرالزمانی بشر بر روی زمین همان حیات اخروی اقوام پیشین است که اینک قیامتشان برپا شده است همانطور که حیوانات روی زمین صور مسخ شده مردمان کافر در دوران قبل هستند. همانطور که گروه کثیری از مردم جهان و از جمله ایرانیان شبانه روز مشغول سلاخی صورت و جمال خویشتن هستند یعنی صورت خود را به صور اجنه و شیاطین درمی آورند و خود را از آدمیت ساقط می کنند که این مسخ خود خواسته بمعنای نفرت از خود می باشد که ناشی از امیال و افکار و اعمال پلید ایشان است که دیگر چشم دیدن خود را ندارند. پس مسخ عین عدالت است. 

33- وای بر کسانی که از این معارف توحیدی در خدمت تنفیس و دکان داری عرفانی در فضای مجازی بهره می برند و در همین فضا به دام شیاطین گرفتار می آیند. باز هم هشدار می دهیم که تلقین و تقلید و همزادپنداری از ما و احوال و حوادث عرفانی زندگی ما، شاهراه ابتلای به شیطان است شیطان شبیه سازی و همسان پنداری! این همان انکار این معارف به روش ابلیس است که: کافران می گویند به ما هم الهام می شود!! قرآن کریم?

بدانید و آگاه باشید که بنده (على اکبر خانجانی) هیچ نماینده و وکیل و وصی یا سخنگو و واسطه ای نداشته و ندارم و لذا هر کسی تحت هر عنوانی خودش را منسوب به ما معرفی کند کذاب است. 

علی اکبر خانجانی 
2 آذر 1400 
@khanjanyaliakbar 
www.khanjany.com 
http://akhar-zaman.com


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >