مراد و مرید - هر انسانی امامی دارد
هر انسانی امام و اسوه و مرجع تقلید یا اطاعت و ارادتی دارد که یا پیشوای هدایت اوست و یا ضلالت. این امام یا مرده است یا زنده، یا حاضر است و یا غائب، یا مرد است و یا زن. یا انتخابی و آگاهانه است و یا جبری و وراثتی و ناخودآگاه. هیچکس بی امام نیست و نمی تواند باشد. این امام می تواند یکی از این موارد باشد: والدین، شاهان مرده یا زنده، پیامبران و امامان و عارفان و علمای مرده یا زنده، صاحبان قدرتهای دنیوی، هنرپیشه ها و هنرمندان، دوستان، معلمین، قهرمانان، یکی از اعضای خانواده، روحانیون، سیاستمدران و و ... . و انگشت شماری هم امامشان خود خداوند و یا ابلیس است.
از کتاب خداشناسی عرفانی تألیف استاد علی اکبر خانجانی
#مراد_و_مرید
#امام
#عارف
#کتاب_صوتی_مراد_و_مرید
http://khodshenasi.net/60-khoda%20shenasi%20erfani%20(1).mp3
60- کتاب صوتی (1) خداشناسی عرفانی (توحید در آینه اسلام)(خلاصه آثارم) - 1386 (Theosophical Theology)
60- کتاب صوتی (2) خداشناسی عرفانی (توحید در آینه اسلام)(خلاصه آثارم) - 1386 (Theosophical Theology)
60- کتاب صوتی (3) خداشناسی عرفانی (توحید در آینه اسلام)(خلاصه آثارم) - 1386 (Theosophical Theology)
60- کتاب صوتی (4) خداشناسی عرفانی (توحید در آینه اسلام)(خلاصه آثارم) - 1386 (Theosophical Theology)
60- کتاب صوتی (5) خداشناسی عرفانی (توحید در آینه اسلام)(خلاصه آثارم) - 1386 (Theosophical Theology)
60- کتاب خداشناسی عرفانی (توحید در آینه اسلام)(خلاصه آثارم) - 1386 (Theosophical Theology)
_
معنای بی ظرفیتی انسان مدرن (2)
به لحاظی همه این مفاسد که حاصل انفجار نفس بشر است بدین معناست که بشر مدرن دچار اسهال و استفراغ نفس شده است. بشر مدرن شبانه روز مشغول بلعیدن صدها نوع خوراکی و اخبار و اطلاعات و روابط بطور مستقیم و غیر مستقیم می باشد. این انفجارات در جوامع و افراد و طبقات تازه به دوران رسیده تر شدیدتر است. هر چند که کل تمدن معاصر ما به یک لحاظ تماماً تمدنی تازه به دوران رسیده است و عمری بیش از یکصد سال ندارد.
این انفجارات و استفراغها در افراد و گروههای محدود و بسته و فقیرتر، شدیدتر است مثل جوامع جهان سوم، روستائیان، زنان و نوجوانان. روسپی گری، بی هویتی، جنون، تروریزم، جنگها، طلاق و اعتیاد از جمله برجسته ترین نمونه های این بی ظرفیتی است. این بی ظرفیتی معنای دیگری از آخرالزمان است که عمر تاریخی و فردی بشر را به پایان رسانیده است. ...
از کتاب دائرة المعارف عرفانی جلد دوم تألیف استاد علی اکبر خانجانی ص 26
#آخرالزمان
#مشکلات
#بحران
#بدبختی
#کتاب_صوتی_آخرالزمان
http://khodshenasi.net/daeratolmaarfe%20erfani%202%20%20(02).mp3
کتاب صوتی (1) دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
کتاب صوتی (2) دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
کتاب صوتی (3) دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
کتاب صوتی (4) دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
کتاب دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
_
درد نان (3) - گیاه خواری و خام خواری
و اما پس از ابطال این ایدئولوژی در عرصه عمل خاصه برای طبقات مرفه به ناگاه ایدئولوژی دیگری سر بر آورد که مبدل به نوعی مذهب شد و آن نهضت موسوم به گیاه خواری و خام خواری بود که حاصل تفریط آن افراط در گوشت خواری بود. و اینک دیگر از شب تا صبح هم می بایستی مثل گاو نشخوار می کردند.
بطالت این ایدئولوژی جدید سلامت که حتی معتقد بود که بواسطه گیاهخواری کل مشکلات بشری حل خواهد شد بزودی آشکار گردید و بصورت یک تفریح درآمد.
از کتاب دردِ خدا تألیف استاد علی اکبر خانجانی ص 27
#بیماری
#علت_بیماری
#درمان_بیماری
#گیاه_خواری
#خام_خواری
#کتاب_صوتی_درد_خدا
http://khodshenasi.net/40-%20dard%20khoda%20(3).mp3
40- کتاب درد خدا (نظری بر فراسوی بود و نبود)(ثبت کتابخانه ملی 84م-5872) - 1380 (The Agony of God)
معنای بی ظرفیتی انسان مدرن (1)
به لحاظی همه مشکلات و بحرانها و بدبختی ها و جنون و جنایات و بی هویتی بشر مدرن را بایستی «بی ظرفیتی» نامید، بی ظرفیتی هم به لحاظ کمی و هم کیفی، هم به لحاظ مادی و هم معنوی، هم اقتصادی و هم اجتماعی. و علت اینهمه بی ظرفیتی که منجر به انفجار نفس بشری شده چیزی جز انفجار تکنولوژی نیست: تکنولوژی صنعتی و اطلاعاتی و رسانه ای که منجر به بلعیدن و مصرف کردن بیش از حد ظرفیت گشته است: آزادی مصرف فزاینده و روابط بی قید و شرط و آموزه های افسار گسیخته و هضم و جذب ناشده....
از کتاب دائرة المعارف عرفانی جلد دوم تألیف استاد علی اکبر خانجانی ص 26
#آخرالزمان
#مشکلات
#بحران
#بدبختی
#کتاب_صوتی_آخرالزمان
http://khodshenasi.net/daeratolmaarfe%20erfani%202%20%20(02).mp3
کتاب صوتی (1) دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
کتاب صوتی (2) دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
کتاب صوتی (3) دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
کتاب صوتی (4) دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
کتاب دائرة المعارف عرفانی 2 (فلسفه قیامت وآخرالزمان)
_
آخرالزمان خانواده (199) سن بلوغ و احساسات عاشقانه
199- سن بلوغ که دوره احیا و جنبش روح ازلی در انسان است سراسر مملو از احساسات عاشقانه است که متأسفانه بدلیل فقدان خودآگاهی عرفانی و حکمت روحانی بازیچه شیطان شده و بستر تباهی انسان می گردد و بشر را به کفر و انکار این عشق می کشاند و از رابطه زناشوئی جز تجارت رذیلانه نان و سکس باقی نمی گذارد.
از کتاب آخرالزمان خانواده تألیف استاد علی اکبر خانجانی
#بچه_ننه
#خانواده_آخرالزمانی
#سن_بلوغ
#احساسات_عاشقانه
#استاد_خانجانی
#کتاب_صوتی_آخرالزمان_خانواده
http://khodshenasi.net/170-%20akharozamane%20khanevadeh%20%20%20(4).mp3
170- کتاب صوتی (1) آخرالزمان خانواده (تمدن بچه ننه) - 1394 (The apocalypse of family)
170- کتاب صوتی (2) آخرالزمان خانواده (تمدن بچه ننه) - 1394 (The apocalypse of family)
170- کتاب صوتی (3) آخرالزمان خانواده (تمدن بچه ننه) - 1394 (The apocalypse of family)
170- کتاب صوتی (4) آخرالزمان خانواده (تمدن بچه ننه) - 1394 (The apocalypse of family)
170- کتاب صوتی (5) آخرالزمان خانواده (تمدن بچه ننه) - 1394 (The apocalypse of family)
170- کتاب آخرالزمان خانواده (تمدن بچه ننه) - 1394 (The apocalypse of family)