سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در باره کسانى که از جنگ در کنار او کناره جستند ، فرمود : ] حق را خوار کردند و باطل را یار نشدند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
پیر طریقت ، آخرالزمان ، عاشق و معشوق ، علت بیماریها ، گیاه خواری و خام خواری ، سلامتی ، ظهور ناجی ، عشقبازی ، مریم مجدلیه ، مواد مخدر ، وقت ظهور ، انسان کامل ، امام زمان ، انتظار ناجی ، بیماریهای مسری ، خودکشی ، جوانان آخرالزمان ، تنهائی ، خودشناسی ، زن خانه دار ، زنان عارف ، خودشناسی و امامت ، تنهائی و رسوائی در آخرالزمان ، توحید و یگانگی ، جامعه امام زمانی ، جان-زندگی ، جنگ جهانی ، جنون و جنایت ، حضرت آدم ، حضرت عشق ، حضور خداوند ، حقوق زن ، حقیقت ، حلقه مفقوده داروین ، حکمت و طب ، حکومت عرفانی ، خانه داری ، خدمت به پیر ، خرابات مغان ، خوشبختی ، خیانت در دوستی ، دجال ، دخان ، درمان طبیعی ، دلیل بیماری ، دوست پسر و دوست دختر ، رابطه ، رابطه با عارف ، رابطه زن و شوهر ، رابطه زن و مرد ، رابطه زناشوئی ، رزق حلال ، رشد ، روح-انسانیت ، زایمان طبیعی ، بیکاری زن ، پایان جهان ، پرستش ، پزشکی مدرن ، پست مدرن ، انتقامجویی و خودکشی ، انسان مومن ، امام هدایت ، انتخاب همسر ، پیر عارف ، پیر کیست؟ ، پیرطریقت ، پیشگیری از اعتیاد ، تبعیض و عدالت ، تحول شخصیت ، ترس از ازدواج ، ترس از فقر ، ترس از مرگ ، تمارض ، تمکین جنسی ، تناسخ و حلول ، انگیزه ازدواج ، اولیای الهی ، بچه دار شدن ، بدبختی ، بدبینی و نفرت ، برابری زن و مرد ، برزخ ، بیماری ، بیماری زنان ، بیماری گوارشی ، بیماری مسری ، آزادیخواهی ، ابلیس ، احساس ایمنی ، احساس تنهائی ، ازدواج ، ازدواج سنتی و مدرن ، اطاعت ، اعتیاد-تجمل پرستی ، اعتیاد-چاپلوسی-تکبر ، اعتیاد-مواد مخدر ، کبر و غرور ، کتاب جدید استاد ، کتابهای صوتی ، کمال ، کمبود محبت ، کیمیا ، مولوی-شمس ، ناجی موعود ، نیهیلیزم ، هایدگر ، هضم غذا ، مسیح ، ممکن ، عقد ازدواج ، علائم پزشکی ، ظهور ناجی موعود ، ظهور کلمه ، عاشق بودن ، سلامتی و امنیت ، سن بلوغ ، شمس و مولوی ، شیخ صنعان ، شیمی درمانی ، شکست عشقی ، صوفی ، ظلم زناشوئی ، عاشق کیست ، عبادت عملی ، عرفان ، عرفان نظری ، عشق ، عشق جلالی ، عشق جوانی ، عشق حقیقی ، عشق زن و مرد ، عشق ضد عشق ، عشق عرفانی ، عشق و غیرت ، عشق و محبت و خیانت ، لیلی و مجنون ، ماهواره و اینترنت ، محبت شوهر ، محبت و خیانت ، مخلصین ، مدرنیته ، مراد و مرید ، مرگ ، مرید و مراد ، مریدی پیر طریقت ، علت خودکشی ، علت فحشاء ، علل خودکشی ، علم آخرالزمان ، غده_سرطانی ، فرار از تنهائی ، فروپاشی خانواده ، فقر اقتصادی ، فلسفه خودکشی ، قانون ، قانون عشق ، قلم-آفرینش ، قیامت ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :46
کل بازدید :101845
تعداد کل یاداشته ها : 906
103/2/24
12:19 ص

ای تشنه ها

بیائید تشنه ها گرد هم آئیم

که چاهی بر کنیم از غم در آئیم

دل و دیده به جان هم بسائیم

درون هم شویم از خود برآئیم


دو تشنه گر شوند همجان و یاور

کویر جان شود چون آب کوثر

بیائید تشنه ها از هم بنوشیم

از این آتش جان آبی بجوشیم


جهان خاکستر و ما خاکدانیم

کزین خاکدان بیا تا جان رهانیم

و شاید کس نباشد تشنه خویش

درین حالت به تنهائی رویم پیش


که هم کیشیم و هم ماتیم و هم خویش

خدا حافظ که ما رفتیم ازین کیش


به یاد ما بسیار آب نوشید


از کتاب غزل عشق اثر استاد علی اکبر خانجانی

 

——————————————————————————————

4 - کتاب صوتی(1) غزل عشق (مجموعه اشعار) 1365-1375

4 - کتاب صوتی(2) غزل عشق (مجموعه اشعار) 1365-1375

4 - کتاب صوتی(3) غزل عشق (مجموعه اشعار) 1365-1375

4 - کتاب صوتی(4) غزل عشق (مجموعه اشعار) 1365-1375

4 - کتاب غزل عشق (مجموعه اشعار) 1365-1375


  
  

مسئولیت، محبت ، انتقاد

352- عامه مردمان به کسی که دوستش دارند امر و نهی نمی کنند یعنی تعلیم و تربیت و رشد و هدایت و سرنوشت او اهمیتی ندارد و در قبالش مسئولیتی احساس نمی کنند. این حقیقت بیانگر این ادعاست که این نوع محبت کاذب است و خودپرستی و بولهوسی است. به کسی که دوستش داریم امر و نهی نمی کنیم تا از ما دلخور نشود و نگوید که چه آدم بدی هستیم. پس ما او را دوست نمی داریم بلکه می خواهیم که دوست داشته شویم آنهم به حرف و تظاهر و در همه جا آدم خوبه باشیم در محیط خانواده تا کار و جامعه همه جا این دروغ بزرگ حاکم است دروغی که نامش محبت است در حالیکه جز چاپلوسی و ریا نیست. پس امر بمعروف و نهی از منکر از ارکان و علائم محبت است البته در حریم دوستی و نه عداوت.


353- انتقاد نمی کنیم تا انتقاد نشویم. حق نمی گوئیم تا حق نشنویم. و این نامش صلح و دوستی و محبت است!! یک فریبکاری زشت و شیطانی!


354- واضح ترین نشانه محبت، احساس مسئولیت است. در قبال سرنوشت کسی که محبوب ماست. بنابر این کسانی که حقایق را بر زبان می آورند با اینکه می دانند که مورد عداوت و اذیت قرار می گیرند و منافعشان در خطر می افتد و متهم می شوند و چه بسا به زندان می روند و گاه کشته می شوند اینانند اهل محبت!


از کتاب مذهب اصالت عشق (جلد دوم ) تألیف استاد علی اکبر خانجانی


  
  

چند مصاحب? عرفانی

* عارفی را پرسیدم : کجائی؟ گفت : در جائی که ھیچکس نیست حتّی خودم .

* دیوانه ای را پرسیدم : چرا تو را به دارالمجانین آوردند؟ گفت : زیرا اینجا مجانی است و من در بیرون از اینجا جائی نداشتم چون پولی نداشتم .

* از مریدی پرسیدم : چرا از پیرت اطاعت نمی کنی؟ گفت : لزومی ندارد زیرا او از من اطاعت می کند و اطاعتش را به پای من می نویسد .

* از بچ? ننه ای پولدار پرسیدم : چرا از مادرت نفرت داری؟ گفت : زیرا او ھرگز اجازه نداد تا بزرگ شوم .

* از یک زن فمینیست (مرد وار) پرسیدم : چرا اینقدر از مردان متنفری؟ گفت : زیرا ھرگز نتوانستم مرد شوم.

—------------------------------------------------------------—

چند حکایت عرفانی:

« از شماست که بر شماست » قرآن کریم

* ھیچکس دروغ نمی گوید الاّ به خودش.

* ھیچکس فریب نمی دھد الاّ خودش را .

* ھیچکس ظلم نمی کند الاّ به خودش.

* ھیچکس خدمت نمی کند الاّ به خودش.

* ھیچکس خیانت نمی کند الاّ به خودش.

* ھیچکس ھدایت نمی کند الاّ خودش را .

* ھیچکس گمراه نمی کند الاّ خودش را .

* ھیچکس دوست نمی دارد الاّ خودش را .

* ھیچکس دشمن نمی دارد الاّ خودش را .

* ھیچکس نیست الاّ خودش .

تذکر :ھم? سخنان فوق مفاھیمی قرآنی ھستند .

—----------------------------------------------------------------------

مصاحبه ای با یک ثروتمند:

س: آیا علم بھتر است یا ثروت؟

ج: البته که ثروت بھتر است زیرا بواسطه آن می توان علم و علما را ھم خرید .

س: آیا دین بھتر است یا ثروت ؟

ج: البته که ثروت بھتر است زیرا بواسطه خیرات و مبرات می توان خدا را ھم خرید .

س: آیا عشق بھتر است یا ثروت ؟

ج: البته که ثروت بھتر است زیرا بواسطه آن می توان ھر محبوبی را خرید.

س: آیا خودت بھتری یا ثروت ؟

ج: البته که ثروت بھتر است زیرا بدون آن خودی ندارم .

—------------------------------------------------

چند مصاحبه خصوصی

* از دانشجویی پرسیدم : چرا با اینھمه ھزینه گزاف، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شده ای ؟

گفت: واقعاً به آزادیش می ارزد : آزادی از دانش،اسلام و مخصوصاً خانواده .

از دروغگویی پرسیدم : چرا اینقدر دروغ می گویی؟

گفت : زیرا ھیچکس باورم نمی کند .

از زنی پرسیدم : عشق بھتر است یا ثروت ؟

گفت : عشق بھتر است با ثروت .

از نو مسلمانی پرسیدم : چرا متدیّن شده ای ؟

گفت : زیرا بازار کفرم کساد شده بود .

از مؤمنی پرسیدم : چرا اینقدر نماز می خوانی ؟

گفت : کار از محکم کاری عیب نمی کند.

از جھودی پرسیدم : بانکداری اسلامی چیست ؟

گفت: جھودی که می خواھند بزور مسلمانش کنند .

از کتاب " دائرة المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد سوم ص 13-11


  
  

مردم پرستی و جهنم

... پس جهنم، اراده به تظاهر و ظهور برای دیگران است پس نتیجه مردم پرستی است بمعنای میزان قرار دادن ناس! چون بهشت هم قصد به بازار رفتن کند جهنم می شود برای اهل بازار! پس بهشت قلمرو سرّ و عصمت و تقیه و تقواست زیرا حریم حرمت حق است. اینست که زن و شوهر ها اکثراً با همان مراسم عروسی خود بر جهنم وارد می شوند زیرا بخت و سعادت خود را در انظار عمومی به نمایش می گذارند تا از سائرین تصدیق بهشت بگیرند. خوشبختی بخاطر دیگران ( از چشم دیگران )، دین و تقوا و عرفان بخاطر دیگران و بهشت بخاطر دیگران و به گواهی دیگران و ... سرچشمه جهنم است. 

از کتاب دائرة المشارق و المغارب ربوبی تألیف استاد علی اکبر خانجانی


167- کتاب صوتی (1) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (2) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (3) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (4) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (5) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (6) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (7) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (8) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (9) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب صوتی (10) دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

167- کتاب دائرةالمشارق والمغارب ربوبی - 1393 (Quranic Dialectics)

__


  
  

زن طبیعی

331- زن طبیعی موجودی خودشیفته است به دو دلیل: یکی اینکه معشوق مردان است و دوم اینکه دارای وجود فی نفسه است زیرا مظهر ذات مرد است. و اینست که عموماً موجودی بسیار صبور و متکی به نفس است مگر اینکه از طبیعت فطری خود خارج شود بواسطه القائات و تبلیغات شیطانی مثل برابری و فمنیزم!


332- زن طبیعی دارای همه خصائل و خلق و خوی فطری دین خداست و دارای ارزشهای فی نفسه است که مرد برای کسبش باید تلاش کند و تعلیم و تربیت یابد.

از کتاب مذهب اصالت عشق تألیف استاد علی اکبر خانجانی جلد اول

____________________________________________________

131- کتاب صوتی (1) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (2) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (3) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (4) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (5) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (6) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (7) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (8) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (9) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (10) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (11) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (12) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (13) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (14) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (15) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب صوتی (16) مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

131- کتاب مذهب اصالت عشق (اسرارعشق قرآنی) جلد دوم - 1390 (PRINCIPLE OF PUER LOVE 2)

_________________________________________________


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >